Toate produsele din magazinul online sunt disponibile pentru achiziție publică directă și prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) - www.e-licitatie.ro.
Institutiile publice beneficiază de achiziția produselor prin intermediul S.E.A.P., precum și de termene de plată și livrare flexibile.
Cum comanzi prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice?
- Alege echipamentele de protectie pe care doresti sa le cumperi prin SEAP;
- Sună-ne la 0728.992.440 sau scrie-ne la adresa de email: licitatii@tresa.ro;
- Menționează in e-mail articolele pe care dorești să le comanzi, precum și indicații legate de plata și livrarea acestora;
- Vei fi contactat în cel mai scurt timp de un coleg din echipa Tresa, prin telefon sau e-mail. Tot atunci se pot clarifica și alte detalii legate de comandă;
- Produsele se vor incarca prin SEAP, urmandu-se apoi cursul normal al unei licitații.
De asemenea, pentru a demara procesul de achizitie, poți completa formularul de mai jos, specificand instituția publică pe care o reprezinți, precum si produsele pe care dorești să le achizitionezi. In cel mai scurt timp, un expert în achiziții publice te va contacta pentru a demara procesul de achiziție.